DANE KONTAKTOWE
SUNRISE TRADING
ul. Kielecka 38a
26-006 Nowa Słupia
NIP: 6611948412
REGON: 142733361
Tel: 511 193 373
Mail: sklep@agrotkanina24.pl
WYŚLIJ ZAPYTANIE ON-LINE
Jesteśmy otwarci na pytania, dotyczące naszej oferty oraz szeroko pojętej współpracy, możesz się z nami skontaktować poprzez poniższy formularz. Odpowiemy na twoje zapytanie jak najszybciej to możliwe.
WYŚLIJ WIADOMOŚĆ
Najczęściej zadawane pytania:
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
- Status realizacji zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Twoje zamówienia
- O każdym etapie informujemy również drogą mailową
Gdzie znajdę fakturę?
- Fakturę elektroniczną załączamy do powiadomienia mailowego o wysłaniu towaru
Na mojej fakturze jest błąd, jak mogę to poprawić?
Możemy poprawić tylko niewielkie pomyłki na fakturze, na przykład literówki w nazwie firmy czy adresie. Jeśli na Twojej fakturze jest taki błąd – napisz na sklep@agrotkanina24.pl
Jeżeli na Twojej fakturze jest inny rodzaj błędu, np. brak lub błędny NIP– nie będziemy mogli go poprawić. Pamiętaj, że możesz zwrócić produkty w ciągu 15 dni od zakupu.
[Podstawa prawna: art. 88 ustawy o VAT; art. 106b ustawy o VAT]
Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?
Dostępność towarów można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Szczegółowa informacja widoczna jest na karcie wybranego produktu.
W jaki sposób mogę zgłosić reklamację?
- Jeżeli produkt, który otrzymałeś jest niesprawny, a nie upłynął jeszcze okres 15 dni od zakupu, skontaktuj się z nami na poniższy adres mailowy sklep@agrotkanina24.pl
- Jeżeli usterka pojawiła się po 15tym dniu od zakupu skontaktuj się z nami na poniższy adres mailowy sklep@agrotkanina24.pl
W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?
Aby zgłosić chęć zwrotu towaru skontaktuj się z nami na poniższy adres mailowy sklep@agrotkanina24.pl
Co jest niezbędne do reklamacji?
Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu oraz protokół reklamacyjny, pomocne będą również zdjęcia reklamowanego produktu.
Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia reklamacyjnego?
- Aby sprawdzić status reklamacji skontaktuj się z nami na poniższy adres mailowy sklep@agrotkanina24.pl